سلوا سلوا ، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

little fairy

مسافرت بابا و دلتنگي سلوا

1391/2/2 10:42
نویسنده : مامان ليلا
1,465 بازدید
اشتراک گذاری

سلوا جون عزيز دلم

امروز دقيقا هشتمين روز كه بابا رفته فرانسه و من و تو تنهاييم البته با ماماني. اين اولين مسافرت طولاني باباست. هميشه مسافرتش نهايتا يك هفته طول مي كشيد. اما اين بار دوازده روز از ما دور خواهد بود. جمعه هفته پيش كه بابا داشت چمدونش رو مي بست تو گريه ميكردي. بابا هم به خاطر اينكه آرومت كنه گفت اگه گريه كني برات سوغاتي نميارم و تو با اين حرف آروم شدي و ديگه گريه نكردي. ميگفتي "من كه نميخوام گريه كنم اشكام خودشون ميان، مامانم هم كه ميره مسافرت اينجوري ميشم".

تو اين هشت روز هر وقت دلتنگ بابا ميشدي ميگفتي به بابا قول دادم گريه نكنم. هر روز هم چند بار براش نامه مينويسي. پنج شنبه در جواب اس ام اس بابا كه از دلتنگي هاش براي من و تو گفته بود، اين اس ام اس رو فرستادي البته با انشا و املاي خودت:

"باباي ازيزم من هم خيلي دوست دارم اما دلم خيلي تنگ شد اما گفته بودي من هم گريه نميكنم"

 ديروز جمعه براي نهار مهمون خونه ماماني بوديم. براي شام هم رفتيم خونه آنا, تا مشغول بشي و بهونه بابا رو نگيري. اما آخر شب نتونستي خودت رو كنترل كني و وقتي با بابا صحبت ميكردي به شدت گريه كردي. بابا هم خيلي ناراحت شد . چون از تو دور بود و نميتونست كاري برات بكنه. خلاصه هر چقدر بهت وعده پارك و خوراكي دادم نتونستم آرومت كنم به خاطر همين يه دروغ بهت گفتم:

پيش تو به بابا گفتم: بره سوال كنه اگه تونست بليطش رو عوض كنه و فردا بياد. البته ميدونستم كه نميشه و منم از دروغ گفتن متنفرم ولي مجبور شدم، تو اصلا آروم نميشدي. با اين حرف آروم شدي و ديگه گريه نكردي! ببخش دختر گلم كه بهت دروغ گفتم . ان شاءا.. اين چهار روز هم زود بگذره و بابا به سلامت بياد پيشمون. منم دلم براش تنگ شده خيلي.......

 

پی نوشت: آنا در زبان ترکی به معنی مادر هست که در زمانهای قدیم بیشتر مورد استفاده قرار میگرفت. سلوا مادر بزرگ پدریش را با این اسم خطاب میکند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ثمین
2 اردیبهشت 91 11:03
سلام خاله جون لطفا اگه میشه به این آدرس بیایید و به ثمین کوچولو رای بدید مرسی noruz1391.niniweblog.com
خاله لاله
3 اردیبهشت 91 13:58
سلوي جان از خدا مي خوام تحمل اين چند روز رو برات ساده تر كنه. ميدونم كه تحملش سخته ولي اينو بدون كه گاهي دوري ها باعث مي شه غبار روزمره گي از زندگيها زدوده بشه. اميدوارم هرچه زودتر پدر عزيزتون به آغوش گرم خانوادتون برگرده.



مرسي خاله لاله
خاله مهربون
4 اردیبهشت 91 10:13
سلام عزیز خاله خوفی؟ عزیز خاله و قتی دلت هوای قصه ترانه و لالایی و بازی و کلی چیزای دیگه کرد کافیه بیای به شهر ما شهر قصه خاله مهربون چه جوری؟ کار نداره ، با گرفتن شماره تلفن9092305500 خاله منتظر شما کوچولو های عزیزه
بهبود
18 خرداد 91 12:09
ممنونم از این همه لطف محبت همسر عزیزم و دختر زیبایم سلوا. خدا را این همه لطف نعمت سپاسگذارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به little fairy می باشد