سلوا سلوا ، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

little fairy

ايده زيبا

1390/10/27 13:49
نویسنده : مامان ليلا
1,379 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلوا جون ديشب تو دفتر نقاشي يه نقاشي زيبا كشيدي. اول با قالبهاي خط كش شكلهاي مختلف رو كشيدي بعد هم همه را به آدمكها تبديل كردي. عكسش رو اين زير برات مي‌ذارم.

من و بابا بخاطر اين نقاشي و ايده‌ي زيبا تو كلي حظ كرديم و لذت برديم.

از اينكه من ازت مدام تعريف ميكردم خودت هم خوشت اومده بود. تند و تند ازم مي‌پرسيدي:

 "مامان از نقاشي من خوشت اومده؟!؟!؟!"

اره سلوا جون، دختر نازنينم كلي كيف كردم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

mamane radin
27 دی 90 13:07
سلام لیلا جون خوبید؟ اولین بار بود که به وبلاگ شما اومدم. سلوای ناز نقاشی خیلی خوشکل و خلاقانه ای کشیده. آفرین به سلوا ی خوشکل و خلاق. راستی به وبلاگ دوم رادین که سرگرمی های خوبی برای سلوا جون داره بیاید و استفاده کنید. به امید دیدار شما


مامان رادين
سلام خيلي ممنون از نظر پرمهرتون. حتما سر ميزنم البته من اين وبلاگ رو جديدا ايجاد كردم و مثل وب شما مطالب زيادي نداره ولي به ما سر بزنيد.
بازم ممنون
لاله
18 بهمن 90 8:18
قربونش برم كه به انگكيسي بيشتر از فارسي عادت كرده!!! دقت كنين تاريخ و ساعت رو انگليسي نوشته
هستی
20 اسفند 90 19:01
سلام سلوی جون :دختر خاله خوبم ، من از نقاشی هات و حرفهات خیلی خوشم اومد .امیدوارم همیشه شاد و سلامت همراه با مامان و بابا باشی.


هستي منم تو رو خيلي دوست دارم
هستی
25 اسفند 90 11:16
سلوی من هم تو رو خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم:::
هستی
25 اسفند 90 11:26
سلوی جون منم تورو خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به little fairy می باشد